Tuesday 4 October 2016

Macam mana nak buang "Please prove you're not robot"




Hai!

blogger baru pasti ada hadapi masalah nak buang natang ni.
natang yang nak prove kita ni bukan robot. mak ai tak tau pulak zaman sekarang robot main blog. kui33

blog interface baru ni macam macam la. byk betul yang aku tak kenan.

aku tak tau la kalau dah ade yang tahu. tapi aku nak share jugak. sebab semalaman aku google cara buang natang ni. still xde yang ada buat tutorial.  Lepas tu aku godeh godeh  try and error. akhirnya.. fuh lega aku.

jom check it out tutorial simple ni. senang je!


korang tick pada "ALWAYS"



dan hasilnya!!!


 



selamat mencuba!

6 comments:

mek yunie said...

Kalau komen lebih dr 10blog sehari, sure kluar bnda alah ni --'

SIQAHIQA said...

Yes! Siqah tak suka prove robot ni..tapi kadang2 kena jugaklah prove robot ke tak sebab dah nak komen :D

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

benda paling x suka prove robot ni! huhu tapi selalu je ada.. hehehe =)

Reen said...

Ianya tetap akan keluar bila kita komen blog lain.. Hihi kedang tu kena juga hadap.. Kesabaran.. Kesabaran.

Salam ukhuwah.. :)

Humaira said...

sllu ad..sedih nk komen..tp terpaksa komen..haha

Putri said...

Saya pun pernah kena...x larat nak isi setiapkali nk konen.tq ya