Sunday 2 October 2016

Hai salam!

Great!
this new blog. blog lama dah delete. aku rasa sangat merapu ok bila aku tgk blog lama. rasa macam.
"maigod, ni aku ke dulu?" gelak guling guling tau.


blog lama aku create masa aku kat kolej lagi. masa tu blogger yg famous sekarang ni dah jadi mcm public figure pun ade. yang ade bisness sendiri pun ade.

rasa mcm wah.. lama nya aku tinggalkan dunia blog!

sekarang tak tau ape yg trend kat blog sekarang ni. so aku sekarang just nk follow trend trend nak berblog.

erghh rasa eksaited ok . rasa mcm jadi org baru pulak.

kenapa nak buat blog?
entah. aku rasa , kat sini aku bermula kenal stranger. bukannya dr fb or IG.

tapi entah la. aku skrang mmg nak sgt start blog balik.

ape ape pun salam perkenalan.

huhu xsabarnya nak susun balik blog list! ade ke kat sini sudi jadi bloglist saya?

drop komen! dan tinggakan link. senang nak bubuh dlam bloglist.

saya perlukan blogger yang aktif. baru la aku rasa bersemangat sikit nak menulis.!

tau tau tau!

ok see u in my blog list! :)

1 comment:

SIQAHIQA said...

Happy blogging awak :)

Saya lebih kepada blogging jugak sekarang. Fb dan IG dah semakin tersisih. Hehe.

Salam perkenalan :)